Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO A1024V

Indeks: A1024V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1024V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1024V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1024V
197,89 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMA1024V
EAN:
8032928039024
Minimalna grubość [mm]
27
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
30
średnica otworu centrującego [mm]
65
średnica zewnętrzna [mm]
345
Wysokość [mm]
49.9
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO A1024V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe zużywają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO A1024V to produkt o numerze EAN: 8032928039024, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO A1024V to artykuł o średnicy zewnętrznej 345 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 30 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 65 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.