🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO B2002V

Indeks: B2002V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2002V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2002V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2002V
153,36 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 5 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMB2002V
EAN:
8032532108604
Minimalna grubość [mm]
23.4
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
25
średnica otworu centrującego [mm]
75
średnica zewnętrzna [mm]
325
Wysokość [mm]
62
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO B2002V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO B2002V to produkt o numerze EAN: 8032532108604, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO B2002V to artykuł o średnicy zewnętrznej 325 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 25 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 75 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.