Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO B2013V

Indeks: B2013V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2013V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2013V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2013V
113,00 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMB2013V
EAN:
8032928002950
Minimalna grubość [mm]
20.4
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
22
średnica otworu centrującego [mm]
79
średnica zewnętrzna [mm]
284
Wysokość [mm]
73
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO B2013V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO B2013V to produkt o numerze EAN: 8032928002950, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO B2013V to artykuł o średnicy zewnętrznej 284 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 22 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 79 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.