Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO B2501P

Indeks: B2501P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2501P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2501P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2501P
75,35 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMB2501P
EAN:
8032532087312
Minimalna grubość [mm]
8.4
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
10
średnica otworu centrującego [mm]
75
średnica zewnętrzna [mm]
272
Wysokość [mm]
78
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO B2501P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO B2501P to produkt o numerze EAN: 8032532087312, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO B2501P to artykuł o średnicy zewnętrznej 272 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 10 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 75 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.