Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO B2511P

Indeks: B2511P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2511P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2511P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2511P
121,70 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 4 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMB2511P
EAN:
8032532087329
Minimalna grubość [mm]
10.4
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
12
średnica otworu centrującego [mm]
75
średnica zewnętrzna [mm]
324
Wysokość [mm]
80
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO B2511P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO B2511P to produkt o numerze EAN: 8032532087329, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO B2511P to artykuł o średnicy zewnętrznej 324 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 12 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 75 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.