Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO B2546V

Indeks: B2546V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2546V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2546V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2546V
120,12 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMB2546V
EAN:
8032532069813
Minimalna grubość [mm]
20.4
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
22
średnica otworu centrującego [mm]
79
średnica zewnętrzna [mm]
300
Wysokość [mm]
52
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO B2546V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO B2546V to produkt o numerze EAN: 8032532069813, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO B2546V to artykuł o średnicy zewnętrznej 300 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 22 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 79 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.