Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO C1271P

Indeks: C1271P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO C1271P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO C1271P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO C1271P
51,57 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 3 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMC1271P
EAN:
8032532070062
Minimalna grubość [mm]
7
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
9
średnica otworu centrującego [mm]
71
średnica zewnętrzna [mm]
224
Wysokość [mm]
58
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO C1271P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO C1271P to produkt o numerze EAN: 8032532070062, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO C1271P to artykuł o średnicy zewnętrznej 224 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 9 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 71 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.