Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO F1621V

Indeks: F1621V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1621V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1621V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1621V
82,58 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMF1621V
EAN:
8032532070734
Minimalna grubość [mm]
20
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
22
średnica otworu centrującego [mm]
64
średnica zewnętrzna [mm]
258
Wysokość [mm]
44
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO F1621V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO F1621V to produkt o numerze EAN: 8032532070734, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO F1621V to artykuł o średnicy zewnętrznej 258 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 22 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 64 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.