Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO F1621VR

Indeks: F1621VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1621VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1621VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F1621VR
88,72 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMF1621VR
EAN:
8032928106085
Minimalna grubość [mm]
20
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
22
średnica otworu centrującego [mm]
64
średnica zewnętrzna [mm]
258
Wysokość [mm]
44
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO F1621VR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe zużywają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO F1621VR to produkt o numerze EAN: 8032928106085, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO F1621VR to artykuł o średnicy zewnętrznej 258 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 22 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 64 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.