Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO F2091P

Indeks: F2091P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F2091P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F2091P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F2091P
78,15 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMF2091P
EAN:
8032532070840
Minimalna grubość [mm]
10.2
System hamulcowy
ATE
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
12
średnica otworu centrującego [mm]
59
średnica zewnętrzna [mm]
257
Wysokość [mm]
40.5
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO F2091P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO F2091P to produkt o numerze EAN: 8032532070840, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO F2091P to artykuł o średnicy zewnętrznej 257 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 12 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 59 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozbudowała zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.