Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO M1023P

Indeks: M1023P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M1023P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M1023P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M1023P
90,94 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 11 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMM1023P
EAN:
8032928098212
Minimalna grubość [mm]
8.4
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
10
średnica otworu centrującego [mm]
80
średnica zewnętrzna [mm]
262
Wysokość [mm]
60.2
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO M1023P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO M1023P to produkt o numerze EAN: 8032928098212, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO M1023P to artykuł o średnicy zewnętrznej 262 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 10 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 80 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.