Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO M5007P

Indeks: M5007P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5007P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5007P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5007P
85,88 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMM5007P
EAN:
8032928036092
Minimalna grubość [mm]
9
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
11
średnica otworu centrującego [mm]
72
średnica zewnętrzna [mm]
280
Wysokość [mm]
40.8
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO M5007P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO M5007P to produkt o numerze EAN: 8032928036092, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO M5007P to artykuł o średnicy zewnętrznej 280 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 11 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 72 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.