Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa TRW DF1517

Indeks: DF1517
  • Tarcza hamulcowa TRW DF1517
  • Tarcza hamulcowa TRW DF1517
  • Tarcza hamulcowa TRW DF1517
  • Tarcza hamulcowa TRW DF1517
  • Tarcza hamulcowa TRW DF1517
  • Tarcza hamulcowa TRW DF1517
90,19 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 13 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429DF1517
EAN:
3322936151708
Kolor
czarny
średnica otworu [mm]
100
Minimalna grubość [mm]
18
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
20
Wymiar gwintu
13,6
średnica [mm]
239
średnica otworu centrującego [mm]
65
Ilość otworów
4
Wysokość [mm]
38.7
Powierzchnia
lakierowany
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
SEAT
VOLKSWAGEN
VW (SVW)
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.P., METZGER (20024E) A.P., METZGER (X20024) ABEX (W0340) ACDELCO (AC2038D) APEC (DSK116) ATE (420123) ATE (520123) ATE (24012001231) ATE (24032001231) ATE (24112001231) AUDI, SEAT, VW (321 615 301 A) AUDI, SEAT, VW (321 615 301 B) AUDI, SEAT, VW (321 615 301 C) AUDI, SEAT, VW (841 615 301) BENDIX (333190) BENDIX (561178B) BENDIX (561178BC) BORG BECK (BBD4168) BOSCH (0 986 478 017) BOSCH (0 986 BB4 045) BOSCH (986478017) BOSCH (0986479826) BRADI (1.0110.2.E) BRAKE ENG (DI939721) BREMBO (09.4765.10) BREMBO (09476514) BREMBO (09476575) CAR (142715) CAR (HPD715) DBA Austra (DBA444) DELPHI (BG109) DELPHI (BG2109) DELPHI, FAG, FTE (BS3309) FEBI (02121) FEBI (08557) FEBI (23574) FERODO (DDF175) FERODO (DDF1751) FERODO (DDF175C) FERODO (DDF175C1) FERODO (DRF175) FIRST LINE (FBD114) GIRLING (6015171) GRAF (DF29170) HELLA (8DD 355 100-181) HELLA (8DD 355 100-191) JURID (561178J) JURID (561178JC) LEMFO (10124 03) LPR (A1071V) MAG (351011020500) MAG (431602040040) MAPCO (15770) METELLI (230170) MEYLE (115 521 1002) MEYLE (115 521 1002/PD) MGA (D970) MIN (MDC365) NATIONAL (NBD035) OBTEC (421038V) OBTEC (815421038) PAGID (53930) PAGID (53930PRO) PEX (140027) PEX (140027N) PILENGA (V151) QH BENELUX (57124) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (817100) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (860904) QUINTON HA (BDC3309) QUINTON HA (BSF3309) REMSA, ROADHOUS (608410) ROULUNDS (D2038) RUV (BFR370410) SEBRO (7129) ST-TEMPLIN (0311010030) ST-TEMPLIN (0311010035) SWAG (32902121) SWAG (32908557) TEXTAR (92012100) TEXTAR (92012103) TEXTAR (98200012101) TRISCAN (812029103) TRUSTING (DF242) VALEO (186032) VALEO (186246) VW (6N0 615 301 G) VW SVW (3256152891) WOKING (P608410) ZIMMERMANN (6001594) ZIMMERMANN (600159400) ZIMMERMANN (600159450)
Zobacz wszystkie (92)

Tarcza hamulcowa TRW DF1517 - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa TRW DF1517 to produkt o numerze EAN: 3322936151708, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa TRW DF1517 to artykuł o średnicy zewnętrznej 239 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 20 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 100 milimetrów.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.