🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa TRW DF4050

Indeks: DF4050
  • Tarcza hamulcowa TRW DF4050
  • Tarcza hamulcowa TRW DF4050
  • Tarcza hamulcowa TRW DF4050
  • Tarcza hamulcowa TRW DF4050
  • Tarcza hamulcowa TRW DF4050
  • Tarcza hamulcowa TRW DF4050
83,76 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 19 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429DF4050
EAN:
3322937274062
Kolor
czarny
średnica otworu [mm]
100
Minimalna grubość [mm]
8
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
9.9
Wymiar gwintu
14
średnica [mm]
240
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 02 C0190/0543
średnica otworu centrującego [mm]
57
Ilość otworów
4
Wysokość [mm]
42
Powierzchnia
lakierowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHEVROLET
HOLDEN
OPEL
VAUXHALL
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (16954) A.P., METZGER (15372) ACDELCO (AC2381D) APEC (DSK297) ATE (24011002511) ATE (24031002511) BENDIX (562071B) BENDIX (562071BC) BORG BECK (BBD4113) BOSCH (0 986 478 882) BOSCH (0 986 479 918) BOSCH (0 986 479 S52) BRADI (1.3434.5.4) BRAKE ENG (DI955823) BREMBO (08.7626.10) BREMBO (08762611) BREMBO (08762675) CAR (142495) CAR (HPD495) CHEVR, OPEL, VAUXH (9117771) CHEVR, OPEL, VAUXH (9196587) CHEVR, OPEL, VAUXH (90498304) DBA Austra (DBA818) DELPHI (BG3403) DELPHI, FTE (BS4815) FEBI (17212) FERODO (DDF1043) FERODO (DDF10431) FERODO (DDF1043C1) FIRST LINE (FBD1066) FTE (BS4815HB) GIRLING (6040504) HELLA (8DD 355 106-081) HELLA (8DD 355 106-091) INBRA (OP.42.1P) JURID (562071J) JURID (562071JC) LEMFO (27230 01) LPR (O1421P) MAG (353613434540) MAG (431602040080) MAPCO (15858) METELLI (230488) METZGER, REMSA (657000) METZGER (X15372) MEYLE (615 523 6011) MEYLE (615 523 6011/PD) MEYLE (6155230023) MEYLE (6155230023PD) MGA (D1288) MIN (MDC1051) NATIONAL (NBD926) NK (203633) NK (313633) OBTEC (252514) OPEL (5 69 108) OPEL, VAUXH (5 69 111) PAGID (52432) PAGID (52432PRO) PEX (140447) PEX (140447N) PILENGA (5764) QH BENELUX (57811) QUINTON HA (BDC4815) QUINTON HA (BSF4815) ROULUNDS (D2381) RUV (BRR131510) ST-TEMPLIN (0311024140) ST-TEMPLIN (0311024145) SWAG (40917212) TEXTAR (92092000) TEXTAR (92092003) TEXTAR (98200092001) TRISCAN (812024129) TRISCAN (812024129C) TRUSTING (DF225) VALEO (186594) VALEO (297594) ZIMMERMANN (430148400) ZIMMERMANN (430148420) ZIMMERMANN (430148450) ZIMMERMANN (430148452)
Zobacz wszystkie (82)

Tarcza hamulcowa TRW DF4050 - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa TRW DF4050 to produkt o numerze EAN: 3322937274062, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa TRW DF4050 to artykuł o średnicy zewnętrznej 240 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 9.9 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 100 milimetrów.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.