Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Strzałka - wróć do poprzedniej strony Wstecz

Tarcza hamulcowa ZIMMERMANN 200.2531.20

Indeks: 200.2531.20
  • Tarcza hamulcowa ZIMMERMANN 200.2531.20
  • Tarcza hamulcowa ZIMMERMANN 200.2531.20
  • Tarcza hamulcowa ZIMMERMANN 200.2531.20

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
ZIM200253120
EAN:
Ciężar [kg]
9.8
Grubość [mm]
28
Minimalna grubość [mm]
26
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
średnica zewnętrzna [mm]
319.5
śr. nitu [mm]
68
Wysokość [mm]
38
Wzór otworów/Ilość otworów
6/6
Powierzchnia
pokryty
średnica otworu 1 [mm]
114.3
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Tarcza hamulcowa ZIMMERMANN 200.2531.20 - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. 

Opis producenta:

Otto Zimmermann GmbH jest firmą z 60letnim stażem w produkcji wysokiej jakości układów hamulcowych. Swoje produkty dostarcza bezpośrednio producentom na pierwszy montaż jak i na rynek aftermarketowy. Tarcze hamulcowe oraz klocki Zimmeramn są często wybierane do mocniejszych samochodów jak i przez miłośników motoryzacji wcelu zapewnienia maksymalnej skutecznośći hamowania a tym samym najwyższego bezpieczeństwa.