Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Tłok jest pierwszym podzespołem mającym kontakt z energią generowaną w trakcie spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Energia powstająca podczas wybuchu mieszanki porusza tłoki, które przenoszą ją dalej – do korbowodu, z którego trafia ona przez kolejne podzespoły, aż do kół samochodu. Tłoki są zamontowane w cylindrach, gdzie wykonują ruchy posuwisto-zwrotne według czterosuwowego cyklu, na który składają się: ssanie, sprężanie, praca, wydech. Powodem zniszczenia tłoków może być zatarcie, spowodowane niedostatecznym smarowaniem, wynikającym ze zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego. Zatarcie może być również rezultatem pracy tłoka ze zużytym lub zanieczyszczonym olejem silnikowym. Zniszczenie tłoków może nastąpić także przez zerwanie się paska lub łańcuszka rozrządu. W takiej sytuacji dochodzi do zderzenia tłoków z zaworami i wykrzywienia trzonka tłoka. Podstawą dbałości o tłoki silnika jest regularna wymiana oleju oraz serwis układu rozrządu.
Tłok MAHLE 028 19 02 to artykuł z numerem MAL0281902. Kod EAN przypisany do produktu to 4009026846056. Numer seryjny tłoka to 81 L 126. Długość trzpienia wynosi 66 mm. Produkt przystosowany do pracy w cylindrze o średnicy 81.51 mm.
MAHLE to niemiecka marka należąca do firmy o tej samej nazwie, istniejąca na rynku od 1920 r. Znana jest zwłaszcza z produkcji szerokiej gamy części do silników, filtrów i innych części samochodowych. Na koncie inżynierów z MAHLE znajdują się liczne osiągnięcia.
To pracownicy tej firmy wynaleźli tłoki z lekkich stopów czy opracowali jedne z pierwszych filtrów powietrza, a także wiele innych innowacji. Części firmy MAHLE GmbH są stosowane w pierwszym montażu przez takich producentów jak: Ford, Opel, Chevrolet, Volkswagen, Porsche, Ferrari, Saab, Audi, Alfa Romeo, BMW, Mitsubishi, Skoda, Land Rover, Suzuki, Mercedes-Benz, a oprócz tego są szeroko dostępne na rynku posprzedażnym.