5 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 437
Szerokość [mm]: 300.5
Rozwiń więcej danych
340,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
340,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rodzaj filtra: Wkład filtra
41,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
41,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP210079
Długość [mm]: 437
Szerokość [mm]: 301
Rozwiń więcej danych
351,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
351,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
391,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
391,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
474,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
474,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr do skrzyni automatycznej to bardzo istotna część montowana w skrzyni biegów auta MERCEDES-BENZ GLC wyposażonego w przekładnię automatyczną. Zadaniem filtra jest zatrzymanie opiłków z oraz innych zanieczyszczeń, aby te nie przedostawały się bezpośrednio do oleju skrzyni biegów. Filtr odpowiada również odseparowanie wody od oleju.
Filtr do skrzyni automatycznej należy wymieniać co 60–70 tys. km. Ponadto uznaje się, że powinno się zakupić i zamontować nowy filtr wraz z wymianą oleju w skrzyni. W starszych samochodach ten okres może być znacznie krótszy, przez co wymiana filtra powinna następować co ok. 30 tys. przejechanych kilometrów.
Co istotne, filtr do skrzyni automatycznej sam w sobie nie daje szczególnych sygnałów o zużyciu. Może on jednak wpływać na stan oleju w skrzyni czy też jej ogólne funkcjonowanie. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pracę skrzyni, jak również na hałasy dochodzące z okolicy skrzyni biegów. Istotne również będą komunikaty ostrzegawcze, które pojawiają się na desce rozdzielczej w nowych samochodach. Po zauważeniu tych objawów warto sprawdzić stan filtra i oleju.