Powiadom mnie o dostępności

Filtry skrzyni biegów do PEUGEOT 308 I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj filtra: Filtr sitowy
42,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów, Szerokość [mm]: 178.3, Wysokość [mm]: 73....
124,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
54,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj filtra: Filtr sitowy
31,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 308 I – filtr do skrzyni automatycznej

Filtr do skrzyni automatycznej to bardzo istotna część montowana w skrzyni biegów auta PEUGEOT 308 I wyposażonego w przekładnię automatyczną. Zadaniem filtra jest zatrzymanie opiłków z oraz innych zanieczyszczeń, aby te nie przedostawały się bezpośrednio do oleju skrzyni biegów. Filtr odpowiada również odseparowanie wody od oleju.

Jak często wymienia się filtr do skrzyni automatycznej w samochodzie PEUGEOT 308 I?

Filtr do skrzyni automatycznej należy wymieniać co 60–70 tys. km. Ponadto uznaje się, że powinno się zakupić i zamontować nowy filtr wraz z wymianą oleju w skrzyni. W starszych samochodach ten okres może być znacznie krótszy, przez co wymiana filtra powinna następować co ok. 30 tys. przejechanych kilometrów.

PEUGEOT 308 I – skutki zużycia filtra skrzyni automatycznej

Co istotne, filtr do skrzyni automatycznej sam w sobie nie daje szczególnych sygnałów o zużyciu. Może on jednak wpływać na stan oleju w skrzyni czy też jej ogólne funkcjonowanie. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pracę skrzyni, jak również na hałasy dochodzące z okolicy skrzyni biegów. Istotne również będą komunikaty ostrzegawcze, które pojawiają się na desce rozdzielczej w nowych samochodach. Po zauważeniu tych objawów warto sprawdzić stan filtra i oleju.