25 produktów
Wybierz auto
Nr art: 04692002298
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0438F230301
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0468AP146
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX261405
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0468AP143
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042130123210001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0337C311011
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040127272
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0439A140119
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AUT180071410
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MALLX810
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: PURA1849
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0439A140052
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0436MD9936
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JAV20298
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510260905
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HENE639L
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987429151
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KNELX810
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Filtr powietrza w aucie TOYOTA CELICA VI odpowiada za oczyszczanie powietrza trafiającego do silnika. Dzięki temu mieszanka paliwowo-powietrzna jest oczyszczona z pyłu, spalin i kurzu, które unoszą się w powietrzu. W rezultacie cząsteczki zawieszone w powietrzu nie wpływają negatywnie na pracę silnika.
Zanieczyszczenia wyłapywane przez filtr w trakcie jazdy nieuchronnie prowadzą do jego zapchania, co utrudnia przepływ powietrza do komory spalania. Efektem eksploatacji samochodu TOYOTA CELICA VI z zapchanym filtrem powietrza jest przede wszystkim spadek osiągów oraz zwiększone zużycie paliwa. Długotrwała jazda w takim stanie prowadzi do szybszego zużycia jednostki. W skrajnych sytuacjach może dojść do uszkodzenia podzespołów takich jak tłoki, pierścienie tłokowe czy cylindry.
Wymiana filtra powietrza w samochodzie TOYOTA CELICA VI jest zalecana przy każdym okresowym serwisie samochodu. W zależności od intensywności eksploatacji wymiana filtra powietrza powinna być wykonywana co 15-30 tysięcy kilometrów. W międzyczasie należy skontrolować stan filtra co kilka tysięcy kilometrów. Można wówczas oczyścić filtr z wierzchniej warstwy zabrudzeń. W przypadku zaobserwowania mocnego zużycia należy dokonać wcześniejszej wymiany.