6 produktów
Wybierz auto
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
157,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15200067
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
814,10
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
814,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
330,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
330,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2360049
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
334,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
334,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2360057
287,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
287,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sekcja: Częsć przednia
Ogrzewanie/chłodzenie: Od osuszacza do parownika
87,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
87,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kluczowe elementy układu klimatyzacji samochodowej to oczywiście chłodnica, kompresor, parownik czy filtr osuszacz. Niekiedy niedoceniana bywa rola przewodów klimatyzacji, dzięki którym czynnik chłodniczy oraz olej są transportowane po całym układzie. W samochodzie SKODA FABIA II szczelność przewodów klimatyzacji jest nieodzowna do prawidłowego działania tego systemu.
Podobnie jak w większości współczesnych aut osobowych, w pojazdach SKODA FABIA II przewody klimatyzacji narażone są na usterki, a konkretnie na powstawanie nieszczelności. Czynnik chłodniczy jest gazem. Nawet niewielka luka wynikająca z uszkodzenia powierzchni przewodu, końcówki przewodu czy złączki przyłączeniowej przyczynia się do ulatniania czynnika, co w szybkim tempie (zależnym od rozmiaru powstałej nieszczelności) powoduje pogorszenie jakości pracy układu klimatyzacji.
Coraz słabsze chłodzenie, niepokojące dźwięki dochodzące z nawiewów po uruchomieniu układu klimatyzacji to podstawowe objawy mogące świadczyć o usterce przewodów klimatyzacji. Nie możemy mieć jednak wówczas całkowitej pewności, że to właśnie w przewodach powstała nieszczelność. Równie często zdarza się ona w chłodnicy klimatyzacji. Aby ustalić źródło problemu, należy poddać pojazd SKODA FABIA II badaniu w warsztacie. Mechanicy najczęściej wykorzystują do tego specjalny barwnik UV, wskazujący miejsce wycieku. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przewodu klimatyzacji rekomendowana jest jego wymiana na nowy podzespół.