4 produkty
Wybierz auto
MET2360148
Ogrzewanie/chłodzenie: Od miejsca rozłączenia do sprężarki
Dla numeru pr: Kk1
Rozwiń więcej danych
298,35
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
298,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kompresora klimatyzacji do kondensatora
380,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
380,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
275,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
275,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
299,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
299,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kluczowe elementy układu klimatyzacji samochodowej to oczywiście chłodnica, kompresor, parownik czy filtr osuszacz. Niekiedy niedoceniana bywa rola przewodów klimatyzacji, dzięki którym czynnik chłodniczy oraz olej są transportowane po całym układzie. W samochodzie VW T-ROC szczelność przewodów klimatyzacji jest nieodzowna do prawidłowego działania tego systemu.
Podobnie jak w większości współczesnych aut osobowych, w pojazdach VW T-ROC przewody klimatyzacji narażone są na usterki, a konkretnie na powstawanie nieszczelności. Czynnik chłodniczy jest gazem. Nawet niewielka luka wynikająca z uszkodzenia powierzchni przewodu, końcówki przewodu czy złączki przyłączeniowej przyczynia się do ulatniania czynnika, co w szybkim tempie (zależnym od rozmiaru powstałej nieszczelności) powoduje pogorszenie jakości pracy układu klimatyzacji.
Coraz słabsze chłodzenie, niepokojące dźwięki dochodzące z nawiewów po uruchomieniu układu klimatyzacji to podstawowe objawy mogące świadczyć o usterce przewodów klimatyzacji. Nie możemy mieć jednak wówczas całkowitej pewności, że to właśnie w przewodach powstała nieszczelność. Równie często zdarza się ona w chłodnicy klimatyzacji. Aby ustalić źródło problemu, należy poddać pojazd VW T-ROC badaniu w warsztacie. Mechanicy najczęściej wykorzystują do tego specjalny barwnik UV, wskazujący miejsce wycieku. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przewodu klimatyzacji rekomendowana jest jego wymiana na nowy podzespół.