3 produkty
Wybierz auto
DESDCN15001
Materiał: Aluminium
Masa [g]: 2870
Rozwiń więcej danych
497,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
497,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
0446350328
Grubość [mm]: 16
Szerokość [mm]: 418
Rozwiń więcej danych
354,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
354,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0409940364
Wymiary radiatora: 672 x 415 x 16 mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osuszaczem
451,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 07.05
U ciebie: śr. 07.05
451,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
W pojazdach CHEVROLET VOLT zastosowano standardowy układ klimatyzacji z chłodnicą (zwaną także skraplaczem klimatyzacji) zlokalizowaną w przedniej części pojazdu, w sąsiedztwie głównej chłodnicy cieczy. Skraplacz jest wymiennikiem ciepła. Jego zadanie polega na schłodzeniu czynnika chłodniczego, który zostaje do niego dostarczony w formie sprężonej, gorącej pary. Czynnik wpływa do skraplacza i jest chłodzony poprzez wszystkie jego rurki i lamele. Ciepło zostaje odprowadzone do atmosfery, natomiast czynnik chłodniczy zmienia swój stan na ciekły i jest odprowadzany do parownika.
Chłodnica klimatyzacji w samochodzie CHEVROLET VOLT została umieszczona w miejscu narażonym na uszkodzenia. Wynika to z konieczności zapewnienia dostępu do pędu powietrza, które dodatkowo wychładza skraplacz podczas jazdy. Lokalizacja wpływa na stosunkowo częste uszkodzenia, wynikające z uderzeń kamieni, wprawianych w ruch przez koła pojazdu. Nawet drobne uszkodzenie może naruszyć strukturę skraplacza i spowodować wyciek czynnika chłodniczego, z czasem powodujący niesprawność całego układu klimatyzacji. Innym typem awarii skraplacza stosowanego w samochodzie CHEVROLET VOLT jest jego niedrożność, powodowana przez zanieczyszczenia krążące w układzie klimatyzacji. Wpływa ona na spadek wydajności skraplacza.
Spadek sprawności układu klimatyzacji w samochodzie CHEVROLET VOLT może być symptomem awarii skraplacza. Jeżeli klimatyzacja z dnia na dzień przestaje pracować efektywnie, możemy mieć do czynienia z wyciekiem czynnika, spowodowanym naruszeniem struktury skraplacza. W celu diagnostyki konieczne jest przeprowadzenie testu szczelności układu z wykorzystaniem stacji do obsługi klimatyzacji samochodowej.