Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
3 produkty
Wybierz auto
HAR646731
Długość sieci [mm]: 712
Szerokość sieci [mm]: 340
Rozwiń więcej danych
312,70
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
312,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
0409941029
Wymiary radiatora: 742 x 297 x 16 mm
456,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
456,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS940936
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osuszaczem
Rozwiń więcej danych
671,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
671,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
W pojazdach MITSUBISHI ECLIPSE zastosowano standardowy układ klimatyzacji z chłodnicą (zwaną także skraplaczem klimatyzacji) zlokalizowaną w przedniej części pojazdu, w sąsiedztwie głównej chłodnicy cieczy. Skraplacz jest wymiennikiem ciepła. Jego zadanie polega na schłodzeniu czynnika chłodniczego, który zostaje do niego dostarczony w formie sprężonej, gorącej pary. Czynnik wpływa do skraplacza i jest chłodzony poprzez wszystkie jego rurki i lamele. Ciepło zostaje odprowadzone do atmosfery, natomiast czynnik chłodniczy zmienia swój stan na ciekły i jest odprowadzany do parownika.
Chłodnica klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE została umieszczona w miejscu narażonym na uszkodzenia. Wynika to z konieczności zapewnienia dostępu do pędu powietrza, które dodatkowo wychładza skraplacz podczas jazdy. Lokalizacja wpływa na stosunkowo częste uszkodzenia, wynikające z uderzeń kamieni, wprawianych w ruch przez koła pojazdu. Nawet drobne uszkodzenie może naruszyć strukturę skraplacza i spowodować wyciek czynnika chłodniczego, z czasem powodujący niesprawność całego układu klimatyzacji. Innym typem awarii skraplacza stosowanego w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE jest jego niedrożność, powodowana przez zanieczyszczenia krążące w układzie klimatyzacji. Wpływa ona na spadek wydajności skraplacza.
Spadek sprawności układu klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE może być symptomem awarii skraplacza. Jeżeli klimatyzacja z dnia na dzień przestaje pracować efektywnie, możemy mieć do czynienia z wyciekiem czynnika, spowodowanym naruszeniem struktury skraplacza. W celu diagnostyki konieczne jest przeprowadzenie testu szczelności układu z wykorzystaniem stacji do obsługi klimatyzacji samochodowej.