7 produktów
Wybierz auto
MAXAC830129
Długość [mm]: 574
Szerokość [mm]: 341
Rozwiń więcej danych
191,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044635756
Grubość [mm]: 16
Szerokość [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
236,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0330160014
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 642x435x16
Rozwiń więcej danych
273,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7800553
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez osuszacza
Rozwiń więcej danych
189,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040994790
Wymiary radiatora: 620 x 344 x 16 mm
254,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCCSMS010
Wymiary radiatora: 620 x 344 x 16
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
256,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
256,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR612255
Długość sieci [mm]: 642
Szerokość sieci [mm]: 435
Rozwiń więcej danych
173,97
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
173,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W pojazdach MITSUBISHI PAJERO SPORT I zastosowano standardowy układ klimatyzacji z chłodnicą (zwaną także skraplaczem klimatyzacji) zlokalizowaną w przedniej części pojazdu, w sąsiedztwie głównej chłodnicy cieczy. Skraplacz jest wymiennikiem ciepła. Jego zadanie polega na schłodzeniu czynnika chłodniczego, który zostaje do niego dostarczony w formie sprężonej, gorącej pary. Czynnik wpływa do skraplacza i jest chłodzony poprzez wszystkie jego rurki i lamele. Ciepło zostaje odprowadzone do atmosfery, natomiast czynnik chłodniczy zmienia swój stan na ciekły i jest odprowadzany do parownika.
Chłodnica klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I została umieszczona w miejscu narażonym na uszkodzenia. Wynika to z konieczności zapewnienia dostępu do pędu powietrza, które dodatkowo wychładza skraplacz podczas jazdy. Lokalizacja wpływa na stosunkowo częste uszkodzenia, wynikające z uderzeń kamieni, wprawianych w ruch przez koła pojazdu. Nawet drobne uszkodzenie może naruszyć strukturę skraplacza i spowodować wyciek czynnika chłodniczego, z czasem powodujący niesprawność całego układu klimatyzacji. Innym typem awarii skraplacza stosowanego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest jego niedrożność, powodowana przez zanieczyszczenia krążące w układzie klimatyzacji. Wpływa ona na spadek wydajności skraplacza.
Spadek sprawności układu klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I może być symptomem awarii skraplacza. Jeżeli klimatyzacja z dnia na dzień przestaje pracować efektywnie, możemy mieć do czynienia z wyciekiem czynnika, spowodowanym naruszeniem struktury skraplacza. W celu diagnostyki konieczne jest przeprowadzenie testu szczelności układu z wykorzystaniem stacji do obsługi klimatyzacji samochodowej.