Powiadom mnie o dostępności

Chłodnice klimatyzacji (skraplacze) do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiary radiatora: 620 x 344 x 16 mm
266,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, Wymiary radiatora: 642x...
271,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 574, Szerokość [mm]: 341, Wysokość [mm]: 16, Artykuł uzupełniający / informa...
226,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 574, Szerokość [mm]: 341, Wysokość [mm]: 16, Artykuł uzupełniający / informa...
186,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 16, Szerokość [mm]: 350, Wysokość [mm]: 575, Materiał: Aluminium, Dolot - sr. [...
229,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość sieci [mm]: 642, Szerokość sieci [mm]: 435, Głębokość sieci [mm]: 16
168,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Chłodnica klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

W pojazdach MITSUBISHI PAJERO SPORT I zastosowano standardowy układ klimatyzacji z chłodnicą (zwaną także skraplaczem klimatyzacji) zlokalizowaną w przedniej części pojazdu, w sąsiedztwie głównej chłodnicy cieczy. Skraplacz jest wymiennikiem ciepła. Jego zadanie polega na schłodzeniu czynnika chłodniczego, który zostaje do niego dostarczony w formie sprężonej, gorącej pary. Czynnik wpływa do skraplacza i jest chłodzony poprzez wszystkie jego rurki i lamele. Ciepło zostaje odprowadzone do atmosfery, natomiast czynnik chłodniczy zmienia swój stan na ciekły i jest odprowadzany do parownika.

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – awarie chłodnicy klimatyzacji

Chłodnica klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I została umieszczona w miejscu narażonym na uszkodzenia. Wynika to z konieczności zapewnienia dostępu do pędu powietrza, które dodatkowo wychładza skraplacz podczas jazdy. Lokalizacja wpływa na stosunkowo częste uszkodzenia, wynikające z uderzeń kamieni, wprawianych w ruch przez koła pojazdu. Nawet drobne uszkodzenie może naruszyć strukturę skraplacza i spowodować wyciek czynnika chłodniczego, z czasem powodujący niesprawność całego układu klimatyzacji. Innym typem awarii skraplacza stosowanego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest jego niedrożność, powodowana przez zanieczyszczenia krążące w układzie klimatyzacji. Wpływa ona na spadek wydajności skraplacza.

Objawy awarii chłodnicy klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Spadek sprawności układu klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I może być symptomem awarii skraplacza. Jeżeli klimatyzacja z dnia na dzień przestaje pracować efektywnie, możemy mieć do czynienia z wyciekiem czynnika, spowodowanym naruszeniem struktury skraplacza. W celu diagnostyki konieczne jest przeprowadzenie testu szczelności układu z wykorzystaniem stacji do obsługi klimatyzacji samochodowej.