6 produktów
Wybierz auto
Producenci
NTYCCSMS010
Wymiary radiatora: 620 x 344 x 16
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
197,33
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
197,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0330160014
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 642x435x16
Rozwiń więcej danych
271,13
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
271,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7800553
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez osuszacza
Rozwiń więcej danych
190,12
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
190,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR612255
Długość sieci [mm]: 642
Szerokość sieci [mm]: 435
Rozwiń więcej danych
173,13
zł/szt.
Kraków: pt. 10.10
U ciebie: pt. 10.10
173,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040994790
Wymiary radiatora: 620 x 344 x 16 mm
252,46
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
252,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
044635756
Grubość [mm]: 16
Szerokość [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
250,93
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
250,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
W pojazdach MITSUBISHI PAJERO SPORT I zastosowano standardowy układ klimatyzacji z chłodnicą (zwaną także skraplaczem klimatyzacji) zlokalizowaną w przedniej części pojazdu, w sąsiedztwie głównej chłodnicy cieczy. Skraplacz jest wymiennikiem ciepła. Jego zadanie polega na schłodzeniu czynnika chłodniczego, który zostaje do niego dostarczony w formie sprężonej, gorącej pary. Czynnik wpływa do skraplacza i jest chłodzony poprzez wszystkie jego rurki i lamele. Ciepło zostaje odprowadzone do atmosfery, natomiast czynnik chłodniczy zmienia swój stan na ciekły i jest odprowadzany do parownika.
Chłodnica klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I została umieszczona w miejscu narażonym na uszkodzenia. Wynika to z konieczności zapewnienia dostępu do pędu powietrza, które dodatkowo wychładza skraplacz podczas jazdy. Lokalizacja wpływa na stosunkowo częste uszkodzenia, wynikające z uderzeń kamieni, wprawianych w ruch przez koła pojazdu. Nawet drobne uszkodzenie może naruszyć strukturę skraplacza i spowodować wyciek czynnika chłodniczego, z czasem powodujący niesprawność całego układu klimatyzacji. Innym typem awarii skraplacza stosowanego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest jego niedrożność, powodowana przez zanieczyszczenia krążące w układzie klimatyzacji. Wpływa ona na spadek wydajności skraplacza.
Spadek sprawności układu klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I może być symptomem awarii skraplacza. Jeżeli klimatyzacja z dnia na dzień przestaje pracować efektywnie, możemy mieć do czynienia z wyciekiem czynnika, spowodowanym naruszeniem struktury skraplacza. W celu diagnostyki konieczne jest przeprowadzenie testu szczelności układu z wykorzystaniem stacji do obsługi klimatyzacji samochodowej.