5 produktów
Wybierz auto
ABA0330160020
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osuszaczem
Rozwiń więcej danych
257,91
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
257,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR641069
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osuszaczem
217,60
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
217,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS941168
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osuszaczem
804,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
804,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF350502
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osuszaczem, z pierścieniem uszczelniającym
Dolot - sr. [mm]: 15.5
Rozwiń więcej danych
426,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
426,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAC1093000S
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osuszaczem
Dolot - sr. [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
617,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
617,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
W pojazdach MITSUBISHI PAJERO SPORT III zastosowano standardowy układ klimatyzacji z chłodnicą (zwaną także skraplaczem klimatyzacji) zlokalizowaną w przedniej części pojazdu, w sąsiedztwie głównej chłodnicy cieczy. Skraplacz jest wymiennikiem ciepła. Jego zadanie polega na schłodzeniu czynnika chłodniczego, który zostaje do niego dostarczony w formie sprężonej, gorącej pary. Czynnik wpływa do skraplacza i jest chłodzony poprzez wszystkie jego rurki i lamele. Ciepło zostaje odprowadzone do atmosfery, natomiast czynnik chłodniczy zmienia swój stan na ciekły i jest odprowadzany do parownika.
Chłodnica klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III została umieszczona w miejscu narażonym na uszkodzenia. Wynika to z konieczności zapewnienia dostępu do pędu powietrza, które dodatkowo wychładza skraplacz podczas jazdy. Lokalizacja wpływa na stosunkowo częste uszkodzenia, wynikające z uderzeń kamieni, wprawianych w ruch przez koła pojazdu. Nawet drobne uszkodzenie może naruszyć strukturę skraplacza i spowodować wyciek czynnika chłodniczego, z czasem powodujący niesprawność całego układu klimatyzacji. Innym typem awarii skraplacza stosowanego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III jest jego niedrożność, powodowana przez zanieczyszczenia krążące w układzie klimatyzacji. Wpływa ona na spadek wydajności skraplacza.
Spadek sprawności układu klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III może być symptomem awarii skraplacza. Jeżeli klimatyzacja z dnia na dzień przestaje pracować efektywnie, możemy mieć do czynienia z wyciekiem czynnika, spowodowanym naruszeniem struktury skraplacza. W celu diagnostyki konieczne jest przeprowadzenie testu szczelności układu z wykorzystaniem stacji do obsługi klimatyzacji samochodowej.