6 produktów
Wybierz auto
0396TSP0225613
Długość [mm]: 574
Szerokość [mm]: 341
Rozwiń więcej danych
226,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
226,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCCSMS008
Opcja wyposażenia: --first fit--
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
347,24
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
347,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
040994864
Wymiary radiatora: 665 x 505 x 16 mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osuszaczem
434,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
434,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAXAC830129
Długość [mm]: 574
Szerokość [mm]: 341
Rozwiń więcej danych
189,42
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
189,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR606134
Wymiary radiatora: 665 x 505 x 16 mm
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
222,11
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
222,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044635619
Grubość [mm]: 16
Szerokość [mm]: 475
Rozwiń więcej danych
369,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
369,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
W pojazdach MITSUBISHI PAJERO III zastosowano standardowy układ klimatyzacji z chłodnicą (zwaną także skraplaczem klimatyzacji) zlokalizowaną w przedniej części pojazdu, w sąsiedztwie głównej chłodnicy cieczy. Skraplacz jest wymiennikiem ciepła. Jego zadanie polega na schłodzeniu czynnika chłodniczego, który zostaje do niego dostarczony w formie sprężonej, gorącej pary. Czynnik wpływa do skraplacza i jest chłodzony poprzez wszystkie jego rurki i lamele. Ciepło zostaje odprowadzone do atmosfery, natomiast czynnik chłodniczy zmienia swój stan na ciekły i jest odprowadzany do parownika.
Chłodnica klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III została umieszczona w miejscu narażonym na uszkodzenia. Wynika to z konieczności zapewnienia dostępu do pędu powietrza, które dodatkowo wychładza skraplacz podczas jazdy. Lokalizacja wpływa na stosunkowo częste uszkodzenia, wynikające z uderzeń kamieni, wprawianych w ruch przez koła pojazdu. Nawet drobne uszkodzenie może naruszyć strukturę skraplacza i spowodować wyciek czynnika chłodniczego, z czasem powodujący niesprawność całego układu klimatyzacji. Innym typem awarii skraplacza stosowanego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III jest jego niedrożność, powodowana przez zanieczyszczenia krążące w układzie klimatyzacji. Wpływa ona na spadek wydajności skraplacza.
Spadek sprawności układu klimatyzacji w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III może być symptomem awarii skraplacza. Jeżeli klimatyzacja z dnia na dzień przestaje pracować efektywnie, możemy mieć do czynienia z wyciekiem czynnika, spowodowanym naruszeniem struktury skraplacza. W celu diagnostyki konieczne jest przeprowadzenie testu szczelności układu z wykorzystaniem stacji do obsługi klimatyzacji samochodowej.