Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do AUDI Q7 II (4M)

3 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Parametr: ZFLIFEGUARDFLUID8, Pojemność [litr]: 1, Rodzaj połączenia: Butelka, Specyfikacja: ZF L...
85,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.95, Pojemność [litr]: 1, Kolor: zielony, Specyfikacja: ATF 3+, Jeep ATF LGF8, ZF ...
58,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojemność [litr]: 1, Kolor: zielony, Specyfikacja: ATF 3+, uwzględnić informację serwisową: 1,...
95,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do AUDI

AUDI Q7 II (4M) – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu AUDI Q7 II (4M). Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie AUDI Q7 II (4M)? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu AUDI Q7 II (4M)?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie AUDI Q7 II (4M) i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie AUDI Q7 II (4M) – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie AUDI Q7 II (4M) z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.