4 produkty
VAIV600313
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
Długość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
106,06
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
106,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: G 052 182 a2
Pojemność [litr]: 1
Rozwiń więcej danych
83,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
83,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ skrzyni biegów: Dsg
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, nie dla automatycznej skrzyni biegów cvt (bezstopniowa)
Rozwiń więcej danych
90,53
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
90,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, nie dla automatycznej skrzyni biegów cvt (bezstopniowa)
Długość [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
326,66
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
326,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu FIAT BRAVO II. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FIAT BRAVO II? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.
Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FIAT BRAVO II i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.
Regularna wymiana oleju w samochodzie FIAT BRAVO II z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.