Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do PEUGEOT 301

3 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Pojemność [litr]: 1, Kolor: czerwony, Rodzaj połączenia: Butelka, Specyfikacja: ATF Dexron VI, B...
47,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 83 22 9 407 807, Pojemność [litr]: 1, Kolor: żółty, Cecha chemiczna: syntetyczny...
56,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: dla manualnej skrzyni biegów, Długość [mm]: 60, Szerokość [mm]: 115, W...
112,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 301 – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu PEUGEOT 301. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie PEUGEOT 301? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 301?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie PEUGEOT 301 i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie PEUGEOT 301 – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie PEUGEOT 301 z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.