6 produktów
Ciężar [kg]: 4.43
Pojemność [litr]: 5
Rozwiń więcej danych
158,96
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
158,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.949
Pojemność [litr]: 1
Rozwiń więcej danych
42,87
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
42,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV600040
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
Długość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
77,59
zł/szt.
Kraków: pt. 08.08
U ciebie: pt. 08.08
77,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.949
Pojemność [litr]: 1
Rozwiń więcej danych
42,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
42,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV600041
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
Długość [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
407,71
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
407,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.949
Pojemność [litr]: 1
Rozwiń więcej danych
59,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
59,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu SUBARU OUTBACK II. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie SUBARU OUTBACK II? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.
Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie SUBARU OUTBACK II i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.
Regularna wymiana oleju w samochodzie SUBARU OUTBACK II z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.