Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do TOYOTA C-HR

3 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon

Ciężar [kg]: 0.945

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,04

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

44,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.917

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,27

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

43,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.945

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,05

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

45,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do TOYOTA C-HR

TOYOTA C-HR – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu TOYOTA C-HR. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie TOYOTA C-HR? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu TOYOTA C-HR?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie TOYOTA C-HR i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie TOYOTA C-HR – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie TOYOTA C-HR z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.