Powiadom mnie o dostępności

Oleje silnikowe do CHEVROLET NUBIRA

4 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Ciężar [kg]: 3.99, Pojemność [litr]: 4, Klasa lepkości SAE: 10W-40, Specyfikacja: ACEA A3/B3/B4...
85,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 60, Szerokość [mm]: 115, Wysokość [mm]: 225, Ciężar [kg]: 0.96, Pojemność [...
51,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 566, Szerokość [mm]: 261, Wysokość [mm]: 111, Ciężar [kg]: 4.64, Pojemność ...
286,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.95, Pojemność [litr]: 1, Klasa lepkości SAE: 10W-40, Specyfikacja: ACEA A3/B3/B4...
32,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do CHEVROLET

Olej silnikowy do samochodu CHEVROLET NUBIRA – dla sprawnej pracy jednostki napędowej

Olej silnikowy jest niezbędny do zachowania sprawności pojazdu. Dzięki obecności oleju silnik samochodu CHEVROLET NUBIRA może być odpowiednio smarowany, ale również oczyszczany i chłodzony. Praca silnika pozbawionego oleju prowadzi do przegrzewania i zacierania się jednostki. Dla zachowania sprawności silnika konieczna jest regularna wymiana oleju – zużyty i przepracowany olej nie jest w stanie zapewnić parametrów spełniających wymagania jednostki w zakresie smarowania.

Jak wybrać olej do silnika samochodu CHEVROLET NUBIRA?

Dobór oleju silnikowego do samochodu CHEVROLET NUBIRA należy oprzeć na rodzaju silnika zamontowanego w posiadanym egzemplarzu. W zależności od rodzaju paliwa, a także od generacji samochodu, należy wybrać olej spełniający specyfikację zalecaną przez producenta. Właściwe parametry oleju można odczytać w instrukcji pojazdu.

CHEVROLET NUBIRA – czym grozi zaniedbanie wymiany oleju?

Przepracowany olej prowadzi do zniszczenia jednostki, a także skrócenia żywotności elementów silnika. Zbyt rzadka zmiana oleju nadwyręża m.in. układ rozrządu, przez co może dojść do zerwania napędu rozrządu. Zużyty olej nie chroni podzespołów jednostki – pracujące elementy silnika ocierają się o siebie, powodując znaczny wzrost temperatury. Rosnąca temperatura prowadzi do zwiększenia objętości elementów metalowych. W rezultacie wypełniają one wolną przestrzeń, co kończy się zablokowaniem silnika.