Powiadom mnie o dostępności

Oleje silnikowe do INFINITI Q50

3 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon

5l

Długość [mm]: 566

Szerokość [mm]: 261

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,21

zł/szt.

(59.04 zł/l)

Kraków: pon. 20.01

U ciebie: pon. 20.01

295,21

zł/szt.

(59.04 zł/l)

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1l

Długość [mm]: 60

Szerokość [mm]: 115

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,73

zł/szt.

Kraków: pon. 20.01

U ciebie: pon. 20.01

52,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1l

Długość [mm]: 60

Szerokość [mm]: 115

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,44

zł/szt.

Kraków: pon. 20.01

U ciebie: pon. 20.01

68,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do INFINITI Q50

Olej silnikowy do samochodu INFINITI Q50 – dla sprawnej pracy jednostki napędowej

Olej silnikowy jest niezbędny do zachowania sprawności pojazdu. Dzięki obecności oleju silnik samochodu INFINITI Q50 może być odpowiednio smarowany, ale również oczyszczany i chłodzony. Praca silnika pozbawionego oleju prowadzi do przegrzewania i zacierania się jednostki. Dla zachowania sprawności silnika konieczna jest regularna wymiana oleju – zużyty i przepracowany olej nie jest w stanie zapewnić parametrów spełniających wymagania jednostki w zakresie smarowania.

Jak wybrać olej do silnika samochodu INFINITI Q50?

Dobór oleju silnikowego do samochodu INFINITI Q50 należy oprzeć na rodzaju silnika zamontowanego w posiadanym egzemplarzu. W zależności od rodzaju paliwa, a także od generacji samochodu, należy wybrać olej spełniający specyfikację zalecaną przez producenta. Właściwe parametry oleju można odczytać w instrukcji pojazdu.

INFINITI Q50 – czym grozi zaniedbanie wymiany oleju?

Przepracowany olej prowadzi do zniszczenia jednostki, a także skrócenia żywotności elementów silnika. Zbyt rzadka zmiana oleju nadwyręża m.in. układ rozrządu, przez co może dojść do zerwania napędu rozrządu. Zużyty olej nie chroni podzespołów jednostki – pracujące elementy silnika ocierają się o siebie, powodując znaczny wzrost temperatury. Rosnąca temperatura prowadzi do zwiększenia objętości elementów metalowych. W rezultacie wypełniają one wolną przestrzeń, co kończy się zablokowaniem silnika.