Powiadom mnie o dostępności

Oleje silnikowe do LEXUS LS III

7 produktów

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
288,43 zł

Dostawa na poniedziałek, 3 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
281,46 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
218,01 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,24 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,65 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,61 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
58,57 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do LEXUS

Olej silnikowy do samochodu LEXUS LS III – dla sprawnej pracy jednostki napędowej

Olej silnikowy jest niezbędny do zachowania sprawności pojazdu. Dzięki obecności oleju silnik samochodu LEXUS LS III może być odpowiednio smarowany, ale również oczyszczany i chłodzony. Praca silnika pozbawionego oleju prowadzi do przegrzewania i zacierania się jednostki. Dla zachowania sprawności silnika konieczna jest regularna wymiana oleju – zużyty i przepracowany olej nie jest w stanie zapewnić parametrów spełniających wymagania jednostki w zakresie smarowania.

Jak wybrać olej do silnika samochodu LEXUS LS III?

Dobór oleju silnikowego do samochodu LEXUS LS III należy oprzeć na rodzaju silnika zamontowanego w posiadanym egzemplarzu. W zależności od rodzaju paliwa, a także od generacji samochodu, należy wybrać olej spełniający specyfikację zalecaną przez producenta. Właściwe parametry oleju można odczytać w instrukcji pojazdu.

LEXUS LS III – czym grozi zaniedbanie wymiany oleju?

Przepracowany olej prowadzi do zniszczenia jednostki, a także skrócenia żywotności elementów silnika. Zbyt rzadka zmiana oleju nadwyręża m.in. układ rozrządu, przez co może dojść do zerwania napędu rozrządu. Zużyty olej nie chroni podzespołów jednostki – pracujące elementy silnika ocierają się o siebie, powodując znaczny wzrost temperatury. Rosnąca temperatura prowadzi do zwiększenia objętości elementów metalowych. W rezultacie wypełniają one wolną przestrzeń, co kończy się zablokowaniem silnika.