4 produkty
Wybierz auto
VEMV10720233
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Rozwiń więcej danych
632,40
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
632,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Tylko jednostronnie montowany, oś przednia
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
173,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
173,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylko jednostronnie montowany, oś przednia
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
156,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
156,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Rozwiń więcej danych
125,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
125,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Silniczek regulacji świateł to komponent stosowany w wielu samochodach wyposażonych w lampy z elektryczną regulacją, w tym również w aucie VW TRANSPORTER VI. W przypadku jego uszkodzenia dochodzi do problemów z odpowiednim ułożeniem świateł, co może przyczynić się do znacznego zmniejszenia bezpieczeństwa na drodze. Element ten bezpośrednio kontroluje pozycję reflektorów, by dostosować ją do kąta padania światła na jezdnię, natężenia światła w okolicy, cieni czy też odległości od innych pojazdów. Uszkodzony silniczek regulacji sprawia, że zmiana ich położenia jest niemożliwa, przez co poziom oświetlenia nie będzie odpowiadać warunkom na drodze.
Silniczek regulacji świateł to dość trudno dostępny komponent, przez co proces wymiany – mimo że jest stosunkowo prosty – może być czasochłonny. Aby dostać się do tej części, należy wymontować lampę oraz wszelkie inne elementy znajdujące się w pobliżu. Sam silniczek jest montowany na zatrzaski, a jego poprawne wpięcie wymaga poprawnego ustawienia i podłączenia z kablami zasilającymi oraz sterującymi.
Odpowiedni dobór silniczka regulacji świateł to klucz do optymalnego oświetlenia jezdni. Parametry tej części różnią się w zależności od modelu samochodu, a czasem także wersji – można je odczytać ze starego silniczka bądź z lampy.