7 produktów
Wybierz auto
046379243
Strona zabudowy: Od strony koła zamachowego
Rezystancja [ohm]: 850
Rozwiń więcej danych
186,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
186,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009110451
Strona zabudowy: Od strony koła zamachowego
Długość przewodu [mm]: 920
Rozwiń więcej danych
208,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
208,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12004091
Rezystancja [ohm]: 900
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
23,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
23,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0902213
Strona zabudowy: Od strony koła zamachowego
Rezystancja [ohm]: 850
Rozwiń więcej danych
263,65
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
263,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG064848264010
217,66
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
217,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP408205
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Rozwiń więcej danych
91,13
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
91,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC52518
Strona zabudowy: Od strony koła zamachowego
Ilość połączeń: 2
122,47
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
122,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie MERCEDES-BENZ 190 pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:
Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.