Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do MERCEDES-BENZ KLASA E W124

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: od strony koła zamachowego, Rezystancja [Ohm]: 850, Długość przewodu [mm]: 980,...
157,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony koła zamachowego, Długość przewodu [mm]: 920, Ilość połączeń: 2,...
226,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 1100, Rodzaj czujnika: pasywny czujnik, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [...
65,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
123,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony koła zamachowego, Rezystancja [Ohm]: 830, Długość przewodu [mm]: 1340...
298,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony koła zamachowego, Rezystancja [Ohm]: 850, Długość przewodu [mm]: 1120...
198,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
148,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 40, Długość przewodu [mm]: 1320, Ilość połączeń: 2
158,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a, Ilość połączeń: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
90,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
80,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
207,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 1100, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość czopów: 1
43,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony koła zamachowego, Rezystancja [Ohm]: 830, Długość przewodu [mm]: 1100...
227,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, Artykuł uz...
93,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
92,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony koła zamachowego, Rezystancja [Ohm]: 830, Długość przewodu [mm]: 1100...
207,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
213,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
106,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Czujnik położenia wału do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W124 – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W124 pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W124

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

MERCEDES-BENZ KLASA E W124 – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.