Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do MITSUBISHI LANCER VI

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość połączeń: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla wału korbowego
63,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 700, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: trójkątny
119,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 370, Ilość połączeń: 3
33,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 700, Ilość połączeń: 3
392,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, Kształ...
80,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 11, Ilość połączeń: 3
54,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 24, Ciężar [kg]: 0.06, Rezystancja [Ohm]: 215, Kolor: szary, Długość przewodu ...
49,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 27, Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a, Ilość połączeń: 3
262,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Długość [mm]: 360, Ciężar [kg]: 0.07, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegu...
50,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Kolor: czarny, Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a, Ilość biegunów: 3, Artykuł uz...
60,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 700, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: trójkątny
34,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, Kształ...
34,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Ilość czopów: 3
37,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.03, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
73,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 325, Ilość biegunów: 3
314,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
44,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 554, Ilość biegunów: 3
297,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Kolor: czarny, Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a, Ilość biegunów: 3, Artykuł uz...
58,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Czujnik położenia wału do samochodu MITSUBISHI LANCER VI – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

MITSUBISHI LANCER VI – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.