9 produktów
Wybierz auto
ERR550440A
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
93,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
93,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 62
Rezystancja [ohm]: 1400
Rozwiń więcej danych
88,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM07S269
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
75,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
75,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953478
88,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Rezystancja [ohm]: 2200
Rozwiń więcej danych
165,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046379225
Rezystancja [ohm]: 1370
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
128,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064848136010
63,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELSS11477
67,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 92.67
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
76,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
76,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie TOYOTA PRIUS I pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:
Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.