Powiadom mnie o dostępności

Wały korbowe do FIAT DUCATO

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

2 280,23

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

2 280,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem wzdłużnym kolnierzowym

2 106,42

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

2 106,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 046,95

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

1 046,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

915,53

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

915,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 193,64

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

1 193,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT DUCATO

Wał korbowy do samochodu FIAT DUCATO

Wał korbowy to wyjątkowo ważny element silnika samochodu FIAT DUCATO. Dzięki niemu posuwisto-zwrotne ruchy tłoków są przekształcane na ruch obrotowy, który jest przekazywany do skrzyni biegów. Uszkodzenie wału korbowego znacząco zaburza pracę silnika i prowadzi do konieczności przeprowadzenia remontu jednostki napędowej. Nowy wał napędowy do samochodu FIAT DUCATO możesz dobrać na Deler.pl.

Kiedy należy wymienić wał korbowy w samochodzie FIAT DUCATO?

Wał napędowy w silniku samochodu FIAT DUCATO to wyjątkowo trwały element. Jego awarie mogą jednak przytrafić się m.in. w wyniku nieprawidłowej eksploatacji, np. jazdy na wysokich obrotach, zanim jednostka osiągnie temperaturę roboczą. Mogą być również następstwem uszkodzenia innych podzespołów. Wymiana wału korbowego w samochodzie FIAT DUCATO może okazać się konieczna, jeżeli pracy silnika towarzyszą następujące objawy: utrata kultury pracy i nierównomierne obroty silnika, trudności z odpalaniem, nadmierne dymienie z wydechu, wycieki z uszczelniaczy wału, stuki i drgania narastające podczas wciskania gazu, zapalona kontrolka check engine.