5 produktów
Wybierz auto
0396SS1068912B1
Tryb pracy: Mechaniczne
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
38,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550150A
Ciężar [kg]: 0.024
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
42,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
42,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
33,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV010
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
36,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
36,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 77 01 044 743
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
38,60
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
38,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie LANCIA DELTA II jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta LANCIA DELTA II montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie LANCIA DELTA II, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie LANCIA DELTA II są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.