38 produktów
Wybierz auto
Nr art: BGABGSILC
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FA1EP3300905
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341462713
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341199090
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041700619900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1EP3300925
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341480980
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1EP3300926
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341861510
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341418680
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341433640
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341433630
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341435361
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR375180
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041711062200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041700563800
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041756006200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041711062000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie LANCIA DELTA II jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach LANCIA DELTA II. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.