6 produktów
Wybierz auto
ERR550512A
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość połączeń: 4
48,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
48,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Md614662
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
259,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
259,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość biegunów: 4
192,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
192,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
52,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550439A
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość połączeń: 3
70,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E5088JPN
Ilość biegunów: 3
35,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
35,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie MITSUBISHI COLT jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta MITSUBISHI COLT montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie MITSUBISHI COLT, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie MITSUBISHI COLT są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.