5 produktów
Wybierz auto
ERR550512A
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość połączeń: 4
48,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość biegunów: 4
192,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550439A
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość połączeń: 3
70,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E5088JPN
Ilość biegunów: 3
35,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC47225
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
180,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie MITSUBISHI LANCER VII jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta MITSUBISHI LANCER VII montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie MITSUBISHI LANCER VII, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie MITSUBISHI LANCER VII są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.