5 produktów
Wybierz auto
0396SS1099412B1
Tryb pracy: Mechaniczne
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
45,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV008
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
42,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22720042
Ilość połączeń: 3
396,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
396,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22720094
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 1920,ak, 1920.ak
Rozwiń więcej danych
230,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
230,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez elektronicznego pedału gazu (e-gaz)
Rozwiń więcej danych
217,47
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
217,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie PEUGEOT BOXER I jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta PEUGEOT BOXER I montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie PEUGEOT BOXER I, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie PEUGEOT BOXER I są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.