6 produktów
Wybierz auto
ERR550150A
Ciężar [kg]: 0.024
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
42,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550224A
Ciężar [kg]: 0.02
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
31,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
41,10
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
41,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV010
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
36,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
59,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 77 01 044 743
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
38,60
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
38,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie RENAULT THALIA I jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta RENAULT THALIA I montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie RENAULT THALIA I, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie RENAULT THALIA I są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.