58 produktów
Wybierz auto
NTYRKPPE003
68,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1061
Ciężar [kg]: 1.34
Wysokość 1 [mm]: 20.5
Rozwiń więcej danych
148,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
148,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1126A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
219,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
219,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
143,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
143,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE010
117,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
117,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE001
82,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35504
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 1322
Rozwiń więcej danych
191,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
191,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004386
Ciężar [kg]: 1.26
Parametr: 3pk+4pk
Rozwiń więcej danych
190,13
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
190,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPTY007
97,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 155
Ciężar [kg]: 2.1
Rozwiń więcej danych
183,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
183,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04702154001
Dla numeru oe: 8200392683
Średnica [mm]: 133.5
Rozwiń więcej danych
88,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
88,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPAU002
266,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
266,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 155
Rozwiń więcej danych
129,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
129,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 132
Rozwiń więcej danych
108,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1260
Ciężar [kg]: 1.43
Wysokość 2 [mm]: 36.18
Rozwiń więcej danych
243,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
243,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPNS021
114,02
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
114,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE009
132,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
132,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPTY016
114,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
114,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPTY019
163,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
163,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE013
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
103,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie RENAULT THALIA I, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie RENAULT THALIA I jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu RENAULT THALIA I pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.