Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki spalania stukowego do BMW 2 F22/F87

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik spalania stukowego VDO A2C59506395

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik spalania stukowego VDO A2C59506395

VDOA2C59506395

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 2

110,92

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

110,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego VDO A2C59506615

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik spalania stukowego VDO A2C59506615

VDOA2C59506615

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 4

285,79

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

285,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego MEYLE 314 811 0001

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik spalania stukowego MEYLE 314 811 0001

MEY3148110001

Średnica wewnętrzna [mm]: 8.5

Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,65

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

71,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FACET 9.3010

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik spalania stukowego FACET 9.3010

042893010

55,03

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

55,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego DELPHI AS10251

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik spalania stukowego DELPHI AS10251

DELAS10251

107,52

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

107,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego EPS 1.957.010

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik spalania stukowego EPS 1.957.010

05261957010

60,23

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

60,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego BOSCH 0 261 231 224

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik spalania stukowego BOSCH 0 261 231 224

BOS0261231224

72,55

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

72,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW F22/F87

Czujnik spalania stukowego – dlaczego jest tak ważny w samochodzie BMW 2 F22/F87?

Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie BMW 2 F22/F87 powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.

Czujnik spalania stukowego BMW 2 F22/F87 – najważniejsze funkcje

Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie BMW 2 F22/F87, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.

Gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego w aucie BMW 2 F22/F87?

Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów BMW 2 F22/F87. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach BMW 2 F22/F87 jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.