34 produktów
Wybierz auto
03540261231096
154,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261231072
158,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
158,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0261231097
156,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
156,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60255
Ilość biegunów: 4
Kolor obudowy: Czarny
157,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20720161
Ilość biegunów: 2
Kształt obudowy wtyczki: Kanciasty
122,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
122,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957132
Długość przewodu [mm]: 215
Kolor obudowy: Czarny
202,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957165
55,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957110
Długość przewodu [mm]: 205
Kolor obudowy: Czarny
207,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957193
227,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360110
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
100,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60213
Ilość połączeń: 4
Kolor obudowy: Czarny
181,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
181,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20723001
Moment dokręcenia [nm]: 20
Długość przewodu [mm]: 215, 310
Rozwiń więcej danych
292,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
292,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
042893165
53,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAS10251
101,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS10224
Długość przewodu [mm]: 300
Ilość podłączonych styków: 2
88,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75585
33,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAS10238
Długość przewodu [mm]: 500
Ilość podłączonych styków: 4
190,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60223
Ilość połączeń: 4
183,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C59517063
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
252,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59506615
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
274,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie BMW powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie BMW, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów BMW. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach BMW jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.