Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
05261957010
56,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
56,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893010
53,95
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
53,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAS10251
101,40
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
101,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C59506615
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
274,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
274,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59506395
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 2
108,65
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
108,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie BMW 4 F33/F83 powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie BMW 4 F33/F83, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów BMW 4 F33/F83. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach BMW 4 F33/F83 jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.